2012. október 31., szerda


49. rész~ Az újság ami mindent tönkre tesz.

Hátmeghoztam az új részt. Próbáltam kihozni magamból a legjobbat. Próbáltam kicsit viccesre és bővebb komikat szeretnék... Köszi Puszi... És szerintem vasárnapig nem lesz új rész mert nem leszek itthon, sajnálom. :( :)

Úr isten holnap suli...
- Liam holnap iskola! - jelentettem ki eléggé felemelve a hangom, ő meg szegény annyira megilyedt hogy leesett az ágyról. - Hupsz bocsi.
- Remélem ez csak egy egyszeri alkalom volt mert nem igazán szeretnék minden reggel így kelni. - fölkászálódott az ágyra és vissza akart aludni.
- Ne hogy nekem itt még vissza aludj... Nem hallottad amit mondtam?
- De tisztán, és érthetően!! - mind a ketten mosolyogtunk ezen. - Nem akarsz suliba menni?
- De csak tudod hány Directioner van ott? A suli 70% -a az.
- Hát, szerintem nem csoda hogy oda vannak értünk hisz cukik vagyunk.  - áradozott és dobott egy öntelt mosolyt.
- Na jól van ám nem kell elszállni.. - kidugtam a nyelvem. - De azért tényleg cukik vagytok!
- Ha meg a suliban kérdezősködnek nem muszáj válaszolnod de ha szeretnél mondd meg!
- Oké, de nem tudom mi lesz, félek mert... - nem tudtam folytatni mert megcsókolt és éreztem hogy ez amolyan " ne félj nem lesz semmi baj,, csók volt.
- Nem kéne le mennünk a többiekhez? Amúgy mennyi az idő? - csörgött a telefonja.
- Szia... Jól... Nem nincsenek csak Lara, baj van?... Mikor? Most? De... Jól van ott leszünk Hello! - csak Liam válaszait hallottam a beszélgetésből de szerintem Pool volt az.
- Pont annyi az idő hogy elmenjünk egy dedikálásra. - gyorsan felöltöztünk valami tűrhető ruhába és lementünk a fiúkhoz.
- Srácok dedikálásra kell mennünk!!! - jelentette ki Liam a lépcsőn lejöve.
- De... Nekem ma randim lesz Demivel... - mondta Niall kissé idegesen és még a kajálást is abba hagyta.
- Hát akkor ma nem mész el. A rajongóknak köszönhetünk mindent és ha ma cserben hagyod őket tudod hogy hány követőt veszthetsz is... - oktatta Harry.
- Óóóó Harold milyen bölcsek lettünk! - öltöttem rá nyelvet.
- Igen Jenett?
- Jenett?
- Lara JENETT Wilhelm. - oktatott ki.
- Fejezze be HAROLD! - mondtam neki de csak egy huncut vigyort eresztett.
- Mert ha nem?
- Megbánod!!! - amint kimondtam felém szalad és el akart kapni de nem ment neki mert beszaladtam Liam mögé.
- Liam védj meg!!! - ordítoztam ő pedig kitette a kezét Harry
 elé és nem engedte hogy elkapjon. Én át mentem a másik oldalára és onnan figyeltem mit mondd.
- De Liam...
- HAROLD fejezd be... - elkapott a röhögés. Látszik hogy az én pasim.
- Na már te is kezded James?
- Gyerekek, fejezzétek már be! - szólt ránk Louis. Nem láttam még ilyen komolynak soha, mindig csak viccelődött röhögött és be nem állt a szája.
- Jól van na... Srácok menjetek öltözni. Tara hol van? - ma reggel még nem is láttam.
- Nem tudom, lehet hogy még alszik.
- Jól van megnézem... - mikor bementem a hugom és Harry szobájába nem találtam senkit. Csak egy cetli és egy újság volt az ágyon. Ez állt a cetlin:
"Ismét egy lány. Harry ezt én már nem bírom... Azt hiszem ez nem fog menni ami kettőnk közt van. Nézd meg az újságot egy lány és te. Ma reggel haza mentem anyához és... Nekünk ez nem fog menni szóval SZAKÍTOK veled. Sajnálom,, - akaratom ellenére is kicsordult egy könnycsepp. Hogy Harry megint egy lánnyal. Sikítottam egyet. A fiúk gyorsan beszaladtak de Hazza volt az első aki bejött. Hozzávágtam az újságot.
- Ezt most miért csináltad? - kérdezte Harry, de én nem tudtam mit mondjak erre. Hogy lehet ilyen szoknya pecér? Nem elég neki a hugom? Már így is alig tud benne megbízni mert olyan aranyosnak, csinosnak és jó lelkűnek hiszi és ez annyi nála csinosabb lánynak is tetszik. Felvette az újságot és egy nagyot nézett.
- Na ezt magyarázd meg! - nagyon mérges voltam rá. Nem is tudom hogy hogy tehetted ezt?! Kíváncsi vagyok hogy mi lesz a magyarázata.




Kattints rá és mozog... Nagyon aranyos :D
Komizz... :DD

2 megjegyzés: