2012. október 31., szerda


48.rész ~ Nála jobbat nem is kívánhattam volna.




Láttam hogy nem arra megyünk amerre haza kéne és egy kisit kezdtem megijedni is...
- Liam hová viszel?
- Nyugi, nem kell megijedni csak még nem akarok haza menni és elmegyünk valahová kajálni.
- Oké! - elvitt egy gyönyörű szép helyre. Nem tudom pontosan hol voltunk de egy hídnak a lépcsőjén kellett lemenni aminek a korlátja ki volt világítva és ahogy leértünk volt egy nagy terület és ott egy asztal 2 személyre megterítve.
- Ezt miért kapom?
- Mert te vagy a világ legaranyosabb, legszebb és legokosabb lánya! És mert egy ilyen bolond srácot is leviselsz magad mellett na meg a lökött haverjait akiknek csak a hülyeségen jár az agyuk. És még a családomat is szereted pedig néha nagyon nem azok!
- Na ne mondj ilyeneket mert még elhiszem neked...
- Hát pedig jobban tennéd ha hinnél nekem! - nyomott egy puszit az arcomra majd kihúzta előttem a széket én pedig leültem. A kaja nagy finom volt... A végén oda jött hozzá és nyújtotta a kezét.
- Hova megyünk? - kíváncsiskodtam de választ nem kaptam. Elvitt egy tóhoz a park mellett ( azt sem tudom hogy melyik park lehetett). Leültünk egy padra és néztük a tavat.
- Te csináltad ezt az egészet?
- Hát az én ötletem volt, a nővérem segített megcsinálni de a kaja az étteremből van.. - lehajtotta a fejét.
- Köszönöm, csodálatos vagy nem is tudom elhinni hogy hogy vagy képes ennyi mindent megtenni értem. Az tuti hogy nálad jobb pasit senki sem kívánhatna főleg én nem.
- Érted bármit. SZERETLEK.
- Én is! - adta, neki egy csókot de még nem volt vége a meglepi délutánnak mert jött egy újabb. A pad alól előhúzott egy gitárt és énekelni kezdett.
- You're insecure ( Veszélyes vagy)
  Don't know what for ( Nem tudom miért)
  You'r turning heads when you walk through the door( elcsavarod a fejeket mikor belépsz az ajtón)
  Don't need make up ( nincs szükséged sminkre)
 To cover up ( hogy kitűnj)
 Being the way that you are is enough ( elég az ahogy vagy)
 Everyone else in the room can see it (mindenki látja a szobában)
 Eveyone else but you (mindneki de Te)
 Baby, you light up my world like nobody else (Baby fényt hozol az életembe úgy ahogy senki más)
 The way that you flip you hair gets me overwhelmed (az ahogyan a hajad rázod az kikészít)
 But when you amile at the ground it ain't hard to tell, (de mikor mosolyogsz nem nehéz azt mondani)
 You don' know you don't know you're beautiful (nem tudod, nem tudod hogy gyönyörű vagy)

 If only you saw what I can see, (ha látnád ami én látok)
 You'll understand why I want you so desperately,(akkor megértenéd miért akarlak oly kétségbeesetten)
 Right now I'm looking at you and I can't believe, (épp téged nézlek, és nem tudom elhinni)
 You don't know, oh, oh (nem tudod, nem tudod)
 You don't know you're beautiful, (nem tudod hogy gyönyörű vagy)
 oh, oh,
 That's what makes you beautiful ( de ez tesz téged gyönyörűvé)... - annyira szeretem mikor énekel, olyan jó hangja van és tudja hogy kell kihasználni. A hangjával meg tudja fogni az embereket.
- Imádom ezt a számot, de még hány lány imádhatja... Hisz 3 perc 27 másodpercre gyönyörűnek érezhetjük magunkat, és ezt is nektek köszönthetjük.
- A magad nevében nem kell beszélned hisz te gyönyörű vagy. - nagyon későre járt már és elindultunk haza. Mikor benyitottuk az ajtót 5 mérges szempárral találtuk szembe magunkat.
- Hol a jó fenében voltatok már 11 óra!
 - Nyugodj már le Zayn hisz nagyon vagyunk...

2 megjegyzés: