2012. október 30., kedd


47. rész ~ Az interjú



Sziasztok itt a kövi rész. Legyen meg az 1 komi.... :* Puszi

10-re kellett Alanhez mennünk szóval ráncba szedtük magunkat Liammel és lementünk a többiekhez ahol éppen Tara sült tojást tanított csinálni a többieknek. 
- Nekünk mennünk kell! Hazza kölcsön adod a kocsid? - fura volt a Hazzat hallani Liamtől még soha nem hallottam tőle.
- Ja... - kotorászott egy ideig a zsebében majd oda dobta a kulcsot Liamnek.
- Akkor , sziasztok. - elköszöntünk és már mentünk volna ki az ajtón de valaki megszólalt.
- Egy kalappal! - jaj istenem de hiányzott már a hangja. Megfordultam és a hugom nyakába vetettem magam. Az út kb. 15 perc lehetett. Kaptunk egy öltözőt is. Volt bent egy nő is aki kisminkelt minket majd bejött még egy.
- Gyertek! - szólt egy másik ember kintről.
- Mehetünk? - kérdezte Liam és megfogta derekamat.
- Igen, de... Én nagyon félek. - adott egy puszit és ezt válasznak vettem hogy ne féljek. Egy hosszú lépcsőn kellett lemenni. Mikor leértünk mindenki tapsolni kezdett és sikítozni...
- Sziasztok! - köszöntött minket, Liammel kezet is fogott nekem pedig puszit adott.
- Szóval mióta is vagytok együtt? - ugrott mindjárt a dolgok közepébe Alen.
- 3 hónapja!
- 3 hónapja, de már azt rebesgetik hogy eljegyeztétek egymást.
- Igen hallottuk... És ez nem igaz. - mondta Liam.
- Pedig ezen a képen. - mutatott valami tv szerűségre - nagyon úgy tűnik mint ha Liam megkérné  a kezedet. - tényleg nagyon úgy nézett ki de akkor sem igaz... Egyszer MAJD  szeretném de még ez korai lenne.
- Igen, tényleg nagyon olyan de akkor sem igaz... - mondtam majd Liam folytatta. - Az a gyűrű a tesómé csak én leszek a tanú és megkértek rá hogy addig legyen nálam amit Laranak elfelejtettem elmondani. Ő megtalálta és azt hitte hogy az övé.
- Értem, akkor megnyugodhatnak a rajongók még nem terveztek ilyet. - Alen
- MÉG nem! - mondtuk.
- Lara, igaz az hogy énekelgetsz és szeretnél egyszer híres lenni? - kerülte a témát Alen.
- Hát igen, szeretnék ezzel foglalkozni és talán egyszer olyan híres lenni mint a fiúk! - éreztem ahogy pirulok.
- Énekelj valamit!
- Nem nem szeretnék!
- Léci!- mondta Liam és azoknak a cuki barna nagy szeminek nem tudok ellenállni beadtam a derekamat és énekeltem. A more than thist kezdtem, mikor végeztem nagy taps vihar tört ki.
- Be kell valljam tényleg nagyon jó hangod van. De visszatérve rátok, mit szóltak a szülők hogy együtt vagytok?
- Hát az én szüleim egész jól fogadták és már nagyon várták hogy mikor viszem haza... - mondta Liam.
- Igen nagyon aranyosan voltak a szülei és nagyon szeretem őket, az én szüleim is így reagáltak habár egy kicsit féltettek hogy Liammel hogy fogunk kijönni a rajongók miatt. Nem is találkoztak még de szeretném még a suli kezdés előtt bemutatni az otthoniaknak és ha szeretne elviszem apukámhoz is Magyarországra.
- Akkor a többieket is vinnétek vagy csak ti ketten mennétek... Olyan lenne mint egy nászút.. - elkezdte Alan húzogatni a szemöldökét mi meg csak röhögtünk.
- Hát ha ők is szeretnének jönni eljöhetnke, Magyarország gyönyörű hely és szerettem ott élni. Eddig minden nyáron mentünk a tesómmal de most itt vannak a fiúk és apának is dolga volt szóval most elmaradt.
- Liam mikor lesz a következő koncert? - hála istennek gyorsan áttértünk egy másik témára, nem nagyon jó rólunk beszélni mert nem szeretnénk minden kifecsegni.
- Hát tervezzük Londonba, Amerikába és máshová is de ha elmegyünk Lara apukájához megpróbálunk egy koncertet oda is beszorítani mert ahogy mesél róla tényleg csodálatos lehet és én már nagyon szeretnék eljutni oda. De ha Lara nincs akkor erre nem most kerülne sor.
- Lassan itt az iskola és nektek beindulnak a koncertek, dedikálások, fotózások meg minden. Hogy fogtok így találkozni?
- Hát remélhetőleg  lesz olyan is hogy mi is elmegyünk a fiúkkal de azt viszont nem tudom hogy mi lesz ha világkörüli turnéra mennek. Ez lesz az utolsó évem és itt lesznek a vizsgák, de ha anyu meg engedi átkérem magam levelezőre.
- Hát igen, ez lesz nehéz de ha szeretitek egymást... - újra visszatértünk ránk. Még volt millió és millió kérdése amit fel tett. Fél óra beszélgetés után haza indultunk.


2 megjegyzés: