2012. október 29., hétfő

46. rész ~ Az újság cikk és Alen

Sziasztok itt az új rész. Nincs hozzá fűzni valóm csak annyi hogy KOMIZZ... :D



Liam volt az hála istennek nem pedig a lökött tesóm. Nem szeretnék vele egy ideig találkozni. Végre megmutathattuk volna a fiúknak hogy Magyarország milyen gyönyörű hely, és a családunknak is bemutathattuk volna.
- Szia! - köszönt félénken, aranyos volt de nagyon.
- Szia!
- Hogy érzed magad? - leült mellém és az ölébe húzott.
- Jobban de nem tudom elhinni hogy...
- Shhh... - elkezdte simogatni a hátam ami hatására bealudtam. Mikor fölkeltem nem volt mellettem. Lementem és láttam hogy a többiek és Pool egy újságon vitatkoznak. Pool oda jött és a kezembe nyomta.
"Liam Payne és barátnője eljegyezték egymást?! Amerikai turnéjuk során Chigagoban töltöttek egy teljes hetet ahol Eleanor Calder (Louis) Tara Wilhelm ( Harry) és Lara Wilhelm (Liam) is jelen voltak. A lányok nem vettek részt minden koncerten. Fotósaink rajta kapták őket mikor Liam egy gyűrűt tartalmazó dobozt tart barátnője felé. De vajon a szülők mit szólnak mind ehhez, és Pool ( menedzser) hisz a fiatal pár még a 20-at sem töltötte be. Reméljük hogy a One Direction érzelmes szépfiúja nem szánja rá magát egy ilyen nagy döntésre!,,
- Ez meg hogy?! Nem is igaz! - ordítoztam Poolnak.
- Jaj Lara tudod hogy milyen élénk a fantáziájuk. - mondta Harry, és ő tök nyugodt is volt. Bezzeg ha róla és Tararól lett volna ez az egész biztos hogy mérgében már a falat vakarná.
- Ja de azért ennyire? - mondta Zayn.
- Nem értem... Hogy jöhetett nekik ez az ötlet? Liam tartottál Lara felé valamit?- kérdezte Pool mert nem tudott rájönni hogy mi lehetett.
- Hát tartottam de az nem az enyém ha nem a tesómé... De nagyon hosszú sztori és az mind félreértés volt.
- Értem, hát akkor itt már csak egy dolgot lehet tenni...
- Mit? - kérdeztem türelmetlenül.
- Elmentek Alenhez és adtok neki egy interjút.
- Hát ha nincs más akkor legyen... - egyeztünk bele de még mindig fel tudtam robbanni. Miért mindig mi? Miért kell minden lépésünket figyelni? Komolyan mondom már nagyon kezd elegem lenni, ha Liam nem lenne nem is tudom hogy mi lenne velem. Beszéltünk Alennel és azt mondta hogy holnap mehetünk hozzá. Elmentünk zuhanyozni és aludni akartunk ami nem nagyon ment szóval képezni kezdtünk. Én fölmentem Facebookra ahol vagy egymillió üzenetet kaptam. Liam pedig ahogy láttam twitterezett meg valakivel beszélgetett is. Nem nagyon figyeltem hogy mit csinál de egyszer csak elkezdett énekelni, és táncolni. Akkor rájöttem hogy a rajongóknak csinálja.
- Lara gyere te is! - megfogta a kezem és engem is felhúzott.
- Neeee... - belementem a buliba és táncoltam. Majd még beszélgettünk egy kicsit de már nagyon későre járt úgyhogy elköszöntünk és lefeküdtünk.



 kattints a képre és mozogni fog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése