2012. október 28., vasárnap

45.rész~ Niall kérlek ne.....                     




Egy akváriumot tartott a kezében abban pedig 2 db teknős volt.
- Fogadjunk hogy az egyiknek Lara a másiknak meg Liam lesz a neve... - mondta Niall két harapás közt.
- Igen Niall igazad van... Így is neveztem el őket...
- De Liam biztosan készen álltok egy nem is egy hanem két teknősre... - monda Lou és Liam felé tartotta a kezét mint egy mikrofont.
- Igen.  - felvittük a szobánkba és próbáltunk a sok cucctól helyet szorítani nekik ami nehezen de sikerült.
- Mi lesz ha se te se én nem leszünk itthon? Ki foglya etetni őket?


- Hát... Visszük magunkkal vagy addig majd elvisszük valahova, de ,majd megoldjuk. Egész nap a szobánkban voltunk megnéztünk minden létező nyálas szerelmes filmet. Az utolsó a Toy Story volt. Már vagy 20 perce néztük mikor bejött Harry.
- Juj Toy Story jöhetek? - kérdezte és nagy szemeket meresztett ránk.
- Na gyere van itt még egy kis hej. - mondtam és magam mellé mutattam.
- Jaj de jó, Srácok gyertek! - ordított egy nagyot és mindenki bejött hozzánk majd csoportosan néztük. Zayn és Louis behozták a takarójukat és a földön foglaltak helyet. Én Harry és Liam közt voltam, és Niall pedig elterült a lábunkon. Egy fél óra után már nem éreztem a lábamat szóval kicsit muszáj volt megmozdítanom de hát abból nem kicsi lett ha nem nagy és Niallt pedig sikerült lelöknöm a lábunkról.
- Hoppá bocsi... Jól vagy?
- Ja persze de azért legközelebb előre szólj ha le akarsz lökni...
- Bocsi nem akartalak csak már fájt a lában mert NEHÉZ vagy.
- Óóóó igen, na ezt most nagyon megbánod... - rám vetette magát és csikizni kezdett.
- Neeeee..... Niall.... - sikítoztam és mindenki csak röhögött.
- Akkor kérj bocsánatot!! - a válaszomat várta és addig leállt.
- Nem fogok bocsánatot kérni olyanért ami igaz.. - öltöttem ki rá a nyelvem de ő újra elkezdett csikálni...
- Neeee... Léciiiii... Liam sgítsssss... - ordítoztam pedig ott feküdt mellettem. Megfogta a szöszit és leszedte rólam.
- Ne már haver.
- Hagyd békén. - megfogtam Liam karját és kiöltöttem rá a nyelvemet.
- De most miért? Ledagattozott.
- Hagyd és nézzük...
- Gyere ide mellém mert megint nem fogom érezni a lábam ha oda fekszel... - szorítottam neki helyet ő meg oda feküdt és a fülembe súgta.
- Ezt még megbánod.
- Nem félek... - sikerült a film közben bealudnom de úgy éjfél tájt föl is ébredtem. Észrevettem hogy Niall nincs mellettem azt gondoltam hogy elment a szobájába. Lementem inni de nem voltam egyedül. Pont nyitottam ki a hűtöt hogy ki vegyem az üveget de valaki megfogott hátulról és elhúzott onnan.
- Mondtam hogy még megbánod... - a hangjából rájöttem hogy Niall az.
- Ne kérlek neee... - ismét elkezdett csikizni...
- Kérj bocsánatot! - ezt már vagy 1000 szer elmondta.
- Na jó... Bocsánat, nem is vagy dagi sőt jól nézel ki... - abba hagyta a csikizést.
- Tényleg?
- Nem... - megszólalt az ajtóból Louis aki már szinte a  földön feküdt a röhögéstől...
- Mert te jobban nézel ki. - dünnyögtem az orrom alatt de meghallották és most Niall kezdett el röhögni.
- Mi van... Nem nézek ki jól? - nem válaszoltam ha nem vissza mentem aludni. Reggel Louis ült az ágyam szélén és nézett.
- Te meg mi az istent csinálsz itt? - ordítoztam vele.
- Tényleg nem nézek ki jól?
- De te egy isten vagy. Hol van Tara?
- Nem tudom asszem a konyhában. - gyorsan lesprinteltem a konyhába ahol a hugom palacsintát sütött.
- Tara lefoglaltad a szállás?
- Milyen szállás? - vágott értetlen fejet pedig tudta hogy miről van szó.
- Milyen szállás hát a Balatonra...
- Hát... Az a helyzet... Hogy upsz...
- Hogy lehettél ennyire felelőtlen? - a fiúk is leszaladtak erre mert egy kicsit hangosra sikeredett.
- Hé lányok nehogy már itt össze verekedjetek. - állt közénk Zayn.Nem bírtam tovább, nem akartam látni a hugom képét így felszaladtam a szobámba. Leültem az ágyra arcomat a kezembe temettem és csak ültem amikor valaki megzavart...

Sziasztok itt az új rész és ahogy ígértem hosszúra csináltam... :* KOMIZZATOK Léci

2 megjegyzés: