2012. október 27., szombat


44.rész ~ Tévedés                                          

Sziasztok! Remélem tetszeni fog ez a rész de tudom hogy ez egy kicsit rövid lett ígérem hogy a következő 

Igazából meg sem tudtunk szólalni mert én nem akartam megszólalni. Igazából nagyon féltem hogy mit fog mondani vajon haragudni fog vagy inkább aranyos lesz és megértő. Mire megszólaltunk volna ismét bejött a doki.
- Elnézést, nagyon sajnálom rossz kórlapot hoztam be, nem te vagy terhes hanem valaki más neked csak gyomorrontásod van. Még egyszer nagyon sajnálom. – nagy kő esett le a szívemről és szerintem Liaméről is.
- Semmi baj! – mondtuk Liammel boldogan igaz nagyon megijesztett minket.
- Anyu mit szóltál volna ha tényleg terhes lettem volna? – nagyon kíváncsi voltam a válaszára.
- Én asszem fölhívom a szüleimet! – mondta Liam és szinte ki sprintelt a szobából.
- Hát… Nem is tudom, azért örültem neki . – oda jött és átölelt, közben Liam is bejött.
- Na mit mondtak?
- Hát, egy kicsit örülnek mert fiatalok vagyunk de azért szomorúak is. – Este már haza is engedtek. Anyu meg nálunk maradt mert nem igazán akartuk hogy ilyen későn vezessen. Egész jól elbeszélgettünk, végre megismerte Liamet és az őrült barátainkat. Szerintem nagyon megkedvelték egymást. Reggel már korán elment mert még dolgoznia is kell menni. Készítettem a fiúknak reggelire virslit amit mellesleg még nem ettek. Angliában nem tudom hogy miért nem lehet kapni ezt is anya hozta.
- Hol van anyukád? – kérdezte Lou.
- Hát haza ment mert dolgoznia kell menni, de nagyon örül hogy megismert titeket és reméli hogy még találkoztok.
- És hol van Liam?
- El ment valahova csak azt nem tudom hogy hova. Te sem tudod hogy hol lehet?
- Nem nem is beszéltem vele tegnap reggel óta... De hát ha tudom akkor szerinted miért kérdezem?– pont battyogott le Harry és Tara a lépcsőn majd megálltak a pult előtt. Gondolom kibékültek de nem is akartam rákérdezni mert örülök hogy újra együtt vannak.
- Tara nem tudod hol van Liam?
- Biztos csajozni ment. – ledermedtem, mi van ha Harrynek igaza van. Tara akkorát ütött Harryre amekkorát csak tudott. Liam mindig megmondja hogy hova megy. Leültünk reggelizni de egy falat nem ment le a torkomon.
- Jaj Lara nehogy már komolyan vedd amit mondtam… - szólalt meg Harry de ekkor Liam belépett az ajtón valamivel a kezében.


2 megjegyzés:

  1. gyorsan kovit♥ tiszta jo lett:D
    kivi vagyok h mi van Liamnek a kezebe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi... szeretem mikor így idegeskedsz mert tudom milyen ez mikor az ember kíváncsi de mondjuk nem kap új részt...

      Törlés