2012. október 24., szerda


41. rész ~ Dedikálás, Louis és üdítő...



Reggel Liam mocorgására ébredtem. Már azon voltam bele rúgok egyet hogy ne forgolódjon már. 6 óra volt. Felültem az ágyban és csak néztem a falta, Liamet és gondolkoztam. Bezzeg most abba hagyta a mocorgást. Olyan volt mint akit fejbe vágtak este. Megszólalt lent a telefon és gyorsan lesprinteltem és fölvettem.
- Halló! – szóltam bele nyájasan.
- Szia Lara, a fiúk ott vannak?
- Sajnálom nincsenek, még mindegyik alszik. De üzensz nekik valami?
- Igen, 8-10 óráig dedikálás, 7:45 –re ott van értük a kocsi.
- Oké, átadom. Szia. – kinyomtam és mentem ébreszteni a hétalvókat. Mindenkihez bekopogtam és benyitottam. Lou szobája volt az utolsó. Mikor benyitottam pont öltözött.

- Louis ébredj de… - elkapott a röhögés de őt nem.
- Lara már megint? Ez már a második alkalom…
- Bocsi… - gyorsan bevágtam magam után az ajtót és a mi szobánk felé vettem az irányt. Már nyúltam volna a kilincsért de pont abban a pillanatban Liam kinyitottam belülről. De pólót ismét elfelejtett venni.
- Jó reggelt. nyomott egy puszit a homlokomra. – Min nevetsz ennyire?
- Jó reggelt. Hogy hogy már fent vagy? Amúgy meg megint rányitottam Lou –ra mikor öltözött. –őt is elkapta a röhögés és megint engem is.
- A fiúk ébresztettek fel. De Lara ez  így már nem lesz jó. Másodjára nyitsz rá Louisra lassan már félhet öltözni. – lementünk a többiekhez akik épp reggeliztek. Éppen iszogattam a narancslevemet mikor megláttam a répa királyt lefelé battyogni a lépcsőn. Ami a számban volt narancslé mind ráköptem Zaynre. Mindenki nevetni kezdett kivéve őt.
- Jaj ne haragudj de ha nem köpöm ki akkor megfulladok. – Harry már szinte a földön fetrengett.
- Kösz! Most mehetek átöltözni. – dobott felém egy „nincs semmi baj” féle mosolyt majd felment. Mr. répa mellém ült, de ő sem tudta megállni hogy ne röhögje el magát. Zayn 2 perc alatt készen lett és meg kell hagyni jobban néz ki ez a ruha amit fölvett mint az előző. Megjött a srácokért a kocsi majd elmentek. Tiszta üres volt a ház de ekkor valaki megszólalt.
- Hol vannak a fiúk? – kérdezte Demi kómás fejjel…
- Hát dedikálásra kellett menniük. De te hogy hogy itt vagy? Mi azt hittük haza mentél.
- Hát úgy volt hogy haza megyek, csak Niall nem engedte hogy olyan későn autóba üljek és inkább mondta hogy maradjak itt. De megígérte hogy fel fog kelteni mert nekem is dedikálásra meg koncertre kell mennem. Amúgy mi volt az a nagy nevetés az előbb?
- Hát csak ráköptem Zaynre az üdítőmet… De hosszú történet. – ő belőle is előtört a nevetés és megint belőlem is.

Komizzatok...Milyen lett?

1 megjegyzés: