2012. október 23., kedd


40.rész ~ Új lány a háznál*

Sziasztok... Komizzatok... Milyen lett?

Mikor Harry felállt és oda tette a lábát.
- Az a lány a tesóm volt! – Látszott az arcán hogy fájt neki de nem nagyon érdekelte. Tara kinyitotta az ajtót de a szemében még mindig látszott hogy nem hisz Hazzanak.
- Ja én is ezt mondanám! - mondta flegmán.
- Tényleg az volt… Ez most volt a napokban mikor ti még nem jöttetek utánunk és a tesómnak is itt volt dolga és megkért hogy nem e találkozhatnánk. Tessék itt a telefonom felhívhatod ha akarod. – nyújtotta Tara felé a telefont.
- Hiszek neked! – Tara mosolygott.
- Megértem ha nem akarsz meg… Azt mondtad hogy hiszel nekem?
- Igen azt… - Tara eltolta a telefont és Harry nyakába ugrott.
- Srácok, megérkeztünk! – mondta a sofőr… Jó végre itthon lenni. Gyorsan bepakoltunk a szobáinkba majd elkezdtünk kipakolni a bőröndökből. Én nagyon fáradt voltam így pakolás közben sikerült is elaludnom. Hallottam hogy Liam még pakolászik de aztán abba hagyta. Éreztem hogy valaki mellém fekszik és átölel. Arra ébredtem hogy valaki a fülembe szuszog, Liam is bealudt. Olyan aranyos volt.
- Hé srácok jöttök ebédelni? – rontott be Louis. – Jaj bocs!
- Semmi baj, mindjárt megyünk! – kirángattam nagy nehezen Liamet is az ágyból. A srácok csináltak palacsintát ami mellesleg nagyon finom is volt. Ebéd után mindenki lehuppant a nappaliba majd Niall és Harry gitározni kezdtek. Mi nem nagyon tudtuk megállni hogy ne énekeljük, majd valahogy a dalolászásból össze hoztunk egy új számot. Hamar este lett, Niall elment egy randira de azt nem mondta meg hogy kivel megy a kis…. Mi elmentünk fürdeni és tv-t néztünk. Akkor jött meg Niall és oldalán új barátnője Demi Lovato… Demi még nem igazán beszéli jól a magyart szóval erőltetni kellett magunkat hogy megértsük amit mondd.
- Skacok, ő itt Demi a barátnőm! – mondta büszkén Niall, barátnője pedig csak mosolygott.
- Szia! – szegényre mindenki rá hozta a frászt azzal az idétlen mosolyával. Emlékszem velem is így volt.
- Sziasztok! – mondta kicsit félénken. – Hm milyen jó illat van, mit főztök? – pont olyan mint Niall, gondolom ő is szeret enni.
- Hát, főzni nem főzünk semmit csak rendeltünk pizzát… - mondta Zayn és közben egészen elpirult de hogy miért azt nem tudom. Lassan megtelik a ház lányokkal már csak Zaynnek kéne becsajoznia. Mikor megvacsiztunk beszélgettünk.
- Na gyerekek én azt hiszem el megyek aludni. – keltem föl Liam öléből és indultam meg.
- Várj, én is megyek. – ő is felállt és megfogta a kezem. A pillangók megint repdesni kezdtek a gyomromban.
- Juj juj mi lesz ott? – mondta Lou El-nek, és magában kuncogott. El sem bírta ki röhögés nélkül.
- Semmi, és ha lett is volna most már azért sem lenne. Jó éjt. – gyorsan fölmentünk mielőtt még jönnek ennél kínosabb megjegyzések is. Gyorsan bebújtam az ágyba Liam mellém majd elaludtunk.



1 megjegyzés: