2012. október 21., vasárnap


38. rész ~ Sok minden kiderül



- Liam ébresztő! Mennünk kell. – nem akart kitápászkodni ezért oda ugrottam és elkezdtem kihúzni az ágyból de nem nagyon ment. Ő megfogott és vissza rántott, elkezdett csikálni és nem akart elengedni.
- Liam…. Engedj el….. Most! – nem akart elengedni ő fölült én meg csak ott feküdtem és próbáltam kiszabadulni csikizős kezei közül ami nem ment.
- Mennünk kell mert a fiúk mindjárt indulnak haza. – na most már abba hagyta és elengedett. Gyorsan felöltözött ő is és lementünk a szüleihez.
- Jó reggelt gyerekek, gyertek reggelizni! – mondta Karen.
- Bocsi, de nem lehet mennünk kell mert a srácok mindjárt indulnak haza...  - palacsintát sütöttek de nem akartunk éhesen elmenni ezért bedobtunk 1-2 -őt majd elköszöntünk.
- Szia! Örülök hogy megismertelek és remélem hogy látunk még. Vigyázz a fiamra. - nagyon bírom a szülei mind a ketten adtak egy puszit meg egy ölelést nekem és Liamnek is.
- Sziasztok! - a ház előtt még mindig ott voltak a fotósok és nem volt valami egyszerű a kijutás. Visszamentünk a hotelhoz ahol a srácok már bent ültek a buszban és tűkön ültek hogy mi mikor érünk oda. A buszt rajongók vették körül, nagyon félelmetes volt.
- Hol a fenébe voltatok? . kérdezte Zayn.
- Hát elaludtunk reggel és elfelejtettük hogy ma haza kell indulni. - elindultunk, majd bekapcsoltuk a tv-t pont a sztárhírek mentek.
- “ A One Direction egyik énekese Niall Horan becsajozott? Hát lehetséges ugyan is mostani Amerikai turnéjukon készült egy pár kép Niallről és Demi Lovatoról randiuk közben. De nem csak ő csajozott be igazából már Liam, Harry, Louis szíve is foglalat. Hát lányok már csak Zayn nem találta meg az igazit. A srácok és barátnőik ma utaznak haza és nem is tudjuk még hogy vajon hol lesz a következő koncert.,, - tátva maradt a szánk mikor ezt az a csaj a tv -ben kimondta.
- Niall ez most komoly? - kérdezte El és még mindig alig akartuk el hinni.
- Hát az az igazság hogy egy estére kiszöktem. Neki is itt volt dolga és megkérdezte hogy nem találkozhatnánk e. Ezért mikor mindenki elaludt én kisurrantam és tényleg nagyon jól éreztük magunkat. - jó el is vörösödött. - Azt mondta hogy majd jön Angliába is és szeretné ha még találkoznánk. Meg meg szeretne ismerni titeket is, és meg is ígértem neki hogy majd bemutatlak neki titeket. - felállt és hozott egy üveget. Gondolom el akarta kerülni a témát.
- Üvegezünk!
- Játszunk! - elkezdtünk játszani de nem jutottunk sokáig.
- Szisztok itt legfrisebb sztárrovat. - hozott be egy újságot Pool amin Liamről volt szó. “ Liam Payne vajon megtalálta az igazit? Szerinte igen ugyan is nagyon bele szeretett a 17 éves Lara Wilhelmbe akivel 3 hónapja van együtt. Liam azt nyilatkozta nekünk hogy 25 éves korában örülne ha pelenka hegyek vennék körül. És talán Lara is ott lesz? Még ő sem tudja de azt már érzi hogy ő az igazi.,, - köpni nyelni nem tudtam. Hogy Liam már 25 évesen gyereket akar hisz akkor én még csak 23 leszek. És mi lesz a bandával. Berezeltem nagyon. Nem is bírtam tovább hallgatni amit Pool olvasott.

Itt a kövi rész és szerintem ezentúl 1 vagy 2 naponta lesz új rész mert előre megírtam. Szavazzatok és iratkozzatok fel rendszeres olvasónak... Komizzatok negatív és pozitív is jöhet és kérlek titeket hogy bővebben írjátok le hogy mit gondoltok. Köszi *Vani*

1 megjegyzés: