2012. október 20., szombat


37. rész ~ Mr. és Mrs. Payne



*Lara szemszöge*

Mikor oda értünk a szülei házához megint rajongók faggattak minket. Nem tudom hogy hogy az istenbe tudták meg hogy ide jövünk. Liam gyorsan behúzott a házba és közben kiabálta:
- Megjöttünk mindjárt jövünk! – majd gyorsan felhúzott a szobájába és adott egy nagyon csinos inget. Tényleg igaza volt millió ruhája van.
- Liam a szüleid hogy hogy nem Angliában élnek? – kérdeztem öltözködés közben.
- Ott laknak csak nyárra ide szoktak jönni mert általában itt vannak a legtöbb koncertjeink meg szép hely. És még kicsi voltam is mindig ide jöttünk nyárra. Készen vagy? – bólintottam és elindultunk lefelé de félúton megállítottam.
- Liam félek mi lesz ha a szüleid nem kedvelnek majd?
- Az lehetetlen! Te egy csodálatos lány vagy és ha nem fognak kedvelni én akkor is szeretni foglak. – megnyugodtam majd lementünk.
- Anya, apa ő itt Lara, Lara ők itt Karen és Geoff Payne a szüleim.
- Szervusz! – mondták egy nagy mosoly kíséretében.
- Jó napot! – megszorítottam Liam kezét már kezdtem egy kicsit megnyugodni. Bementünk a nappaliba ami nagyon csodálatos volt.
- Mivel foglalkozol vagy mit szeretsz csinálni? – kérdezte Geoff.
- Hát igazából imádok énekelni, táncolni…
- És mind a kettő tökéletesen is megy neki… - vágott közbe Liam majd beszélgettünk még elég sokáig. Már úgy 10 óráig járhatott az idő mikor mi indulni akartunk de Karen nem engedett.
- Miért nem alszotok itt? Nem szeretném ha ilyen későn autóznátok.
- Hát ha nem zavarunk?! – mondtuk Liammel.
- Persze hogy nem… Ti sosem zavarnátok… - kaptam Liamtől egy pólót amin kanalak volta ( kicsit sem tartottam furának). De attól még nagyon cuki volt. Beszéltünk a srácokkal is akik persze szokásuk szerint halálra aggódták magukat. Gépezni akartunk de nem találtuk a laptoptöltőt. Elment megkeresni én addig kicsit szét néztem abban a szobában. Megtaláltam a Toy Story-t bejött Liam és látta hogy ott tartom a kezemben és mutatom felé.
- Nem kell a laptop nézzük meg ezt!! – ő berakta nagy boldogan én meg elpakoltam az ágyról. Bebújtam az ágyban majd Liam is mellém vetődött. Végig néztük és elaludtunk. Reggel egy telefoncsörgésre ébredtünk. Láttam hogy Louis az.
- Mondd!
- Ti meg hol a jó büdös fenében vagytok? 1 óra és indulunk haza. – mondta nagyon idegesen.
- 20 perc és ott vagyunk. – gyorsan kiugrottam az ágyból és öltözni kezdtem.

Hello. Hoztam nektek *KE* sztorikat is meg itt az új rész is. Komizzatok. *Vani*

2 megjegyzés: