2012. október 17., szerda

36. rész ~ Most így mutatkozzam a szüleid előtt?

Levert a víz de nagyon. Mostanában ilyen izzadós fajta vagyok ha jönnek a szar helyzetek lever a víz. De láttam Liam cuccit szóval kezdtem megnyugodni hogy ez csak egy álom volt. Hátulról valaki rám tette a kezét és simogatni kezdett.
- Mi a baj?- kérdezte és közben a mellkasára húzott. Hagyta hogy eláztassam.
- Csak egy rossz álom!
- A levelek miatt!
- Igen! – nem beszélgettünk tovább de aludni sem tudtunk pedig nem ártott volna mert így sem aludtunk sokat. Kimentünk a nappaliba és benyomtunk egy horrorfilmet. Nagyon ijesztő volt és szerintem még Liam is félt. A legijesztőbb résznél viszont történt valami.
- Érted jövök még ma! – a fülembe súgta valaki, nagyon sikítottam( de szerencsére a többiek nem hallották meg) Lou felkapcsolta a villanyt és ott állt mögöttünk El –el az oldalán. Majd megszakadtak a röhögéstől de nem tarott neki sokáig mivel lepofoztam de nem volt akkora. Reggel a kanapén ébredtem, Liam még aludt szóval úgy döntöttem hogy elmegyek futni. Már felöltöztem meg minden mikor ránéztem Liamre hogy milyen cukin is alszik és nem vettem észre a mögöttem lévő asztalt amibe sikerült is bele rúgnom. A poharak eldőltek és csörömpöltek.
- Lara, mit csinálsz te ilyen korán? – kérdezte de még azt sem tudta hogy hol van.
- Semmit csak futni akartam elmenni de mind egy ha már fönt vagy. – közben szedegettem össze a poharakat. Majd leültem mellé.
- Figyelj! Lenne kedved am eljönni hozzánk hogy bemutassalak a szüleimnek? – mondta és azzal a cuki szemeivel nézett rám.
- De , nagyon is lenne… Majd ha haza érünk és is elviszlek anyumhoz… De ha van kedved elutazhatunk majd Magyarországra és bemutatlak apumnak is. Mikor indulunk?
- Én is örülnék és szerintem úgy 8 körül. – elmentem felöltözni és szépítkezi. 8 –kor el is indultunk. Mikor kiértünk a szállodából a rajongók még nem egészen oszlottak el és voltak még ott egy páran. A hajam jó kócos lett, az ingemről a gombok leszakadtak. Liam is pont így járt, de őt nem bántam mivel látszott a szép IZMOS teste.
*Liam szemszöge*
- Most így mutatkozzak a szüleid előtt? Leszakadt az össze gombja. – idegeskedett és próbálta össze húzni ami nem sikerült.
- Ne aggódj majd fölmegyünk a szobámba és kapsz valami inget vagy ruhát. Nekem is van sok millió. Biztos találunk valami olyat ami elnyeri a tetszésedet. Nézd meg az enyém is le van szakadva.
- Oké köszi! – megnyugodott egy kicsit de azért én is mérges voltam mert ezt volt a kedvenc ingem.


Sziasztok, meghoztam a következő részt... Iratkozzatok fel és szavazzatok... Ja és komizzatok... Nagyon örültem az előző résznél is szóval 1 komi és 10 megtekintés után kövi... *Vani*

2 megjegyzés: