2012. október 15., hétfő

35. rész ~Kínos kérdés...

11 órakor felébredtem és láttam hogy Liam még mindig alszik. Úgy gondoltam felöltözök és lemegyek reggelit csinálni de valaki megfogta a derekamat és vissza húzott… - Jó reggel Baby! – mondta Liam - Baby???? Micsoda új becenév! Amúgy jó reggelt! - Miért nem tetszik? – bevágta a durcást és a cuki nagy szemeit amiknek nem tudok ellenállni. Annyira aranyos a világ legjobb pasija újra és újra bele tudnék szeretni. Nem is kívánhatnák jobbat nála.
- De tetszik csak kicsit fura ilyet a te szádból hallani. - még ott feküdtünk elég sokáig szótlanul. Én gondolkozni kezdtem aminek nem mindig van jó vége. Sajna lassan vége ennek a csodás álom „nyaralásnak” de az utolsó két napunkat egy szállodában töltjük nem pedig abban az irtózatosan kicsit turnébuszban. Kimentünk a srácokhoz de ott is nagyon unatkoztunk szóval elkezdtünk üvegezni. Harry pörgetett ami persze rám mutatott.
- Oké, Lara! Ha Liammel nem jöttök össze ki lett volna a második aki szóba jöhetett volna? – mindenki hatalmas szemekkel nézett rám főleg Liam azzal a csoki barna szemével. Nem tudtam mit mondani. Levert a víz de akkor valami megzavart minek. Kiabálást, sikítozást, és éneklést hallottunk kintről… Kimentünk hogy megnézünk és egy csomó lány ott állt a hallban és ráadásul még elkezdték énekelni a WMYB –t . Délutánra városnézést terveztünk amit le is fújhatunk mivel lehetetlen hogy kijussunk innen élve. Úgy hogy inkább maradtunk az üvegezésnél.
- Lara, te pörgetsz! – már nyúltam az üveg felé hogy pörgessek de nem úsztam meg a kérdést. - Á á á á… Lara előbb válaszolj Niall kérdésére… Ilyen könnyen nem úszod meg. - Na jó, tovább próbálkoztam volna Liamnél… És ha tényleg nem jött volna össze akkor hagytam volna… - Liamet is leverte a víz de aztán mosolyra húzódott a szája. Niall jött… - Mit választanál leborotválnád a fejed vagy 1 napig nincs kaja? – nehéz kérdés sokáig is töprengett de végül megszületett a döntés… - 1 nap… Leborotválnám a fejem. – majd Liam jött. - Liam mi rémisztőbb a kanalaknál? - A kanalaknál csak az lenne rémisztőbb ha elveszíteném Larat… - nagyon imádom ezt a srácot… Nagyon sokáig játszottunk az egész nap csak abból állt hogy üvegezünk… Mikor már későre járt elmentem zuhanyozni de most Liam nem jött. Mikor beértem a szobába láttam hogy ő boxerben és tiszta víz. - Hát te? Miért vagy vizes? Már le is zuhanyoztál? - Gyorsabb akartam lenni mint te. – gyorsan bebújtam mellé és laptopozni kezdtünk. Facebookon valami 100 levelet kaptam hogy Liammel milyen aranyos pár vagyunk meg hogy sokáig meg ilyenek. Imádom a rajongóit olyan aranyosak habár van egy pá aki a halálomat kívánja de nem foglalkozok velük. Csak azt nem értem hogy miért nem szeretnek? Mi olyat tettem ami nekik nem teszik, igen járok azzal a sráccal kiért oda vannak. De attól még nem ismernek nem tudom hogy miért a külsőm alapján ítélnek. Kinyitottam az utolsó levelet amitől egy kicsit felforrt az agyvizem. - Liam miért utálnak ennyire a rajongóid? - Velem jársz, és ők azt hiszik hogy ha szidnak meg utálkoznak akkor majd én szakítok veled de inkább jobban szeretlek ennek ellenére is. Én is fölléptem Twitterre és láttam mit írt ki Liam. „ Attól mert még Laranak fenyegető üzeneteket küldtök és utálkoztok is én attól még nem fogok vele szakítani. Szeretlek benneteket  mert nélkületek sehol sem lennénk de kérlek előbb ismerjétek meg őt aztán ítéljetek.” Liam oda vitt a kamera elé és elkezdtünk velük beszélgetni. Néhány utálkozó rajongó megkedvelt és Liam cserébe még énekelt is nekik amitől nagyon boldogak voltak. Mikor aztán már tényleg nagyon későre járt már az idő elköszöntünk és lefeküdtünk. Amilyen jól telt az este olyan rosszat is álmodtam. Szerettem de ő engem nem majd találkozott egy lánnyal aki csak azért volt vele hogy engem idegesítsen majd össze házasodtak amit nekem végig kellett néznem. De ekkor felébredtem.

Sziasztok itt a 35 rész... Komizzatok és szavazzatok. Nektek milyen a suli? :) *Vani*

4 megjegyzés:

  1. szia:)
    ahogyan kérted benéztem.

    Igaz nem az egész történetedet olvastam el MÉG,csak ezt az egy részt,de ez tetszik:))

    Ügyes vagy:)
    Látom neked is Liam a "kedvenc";)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jo:) a rajongok meg aljanak le mert nemakarom h szakitsanak emiatt:D

    VálaszTörlés