2012. október 13., szombat

34. rész ~ Koncert, tánc és éneklés...


A rajongók sikítoztak, üdvözöltek minket semmi rossz szólást nem hallottam. A WMYB – lal kezdtünk közben teljesen elmúlt az idegességem és nagyon élveztem is. Ahogy láttam El és Tara is élvezte. Volt hogy a fiúk is oda jöttek hozzánk és táncoltak velünk… Kitáncoltuk a belünket is de megérte, a rajongók boldogan mennek haza a dedikálás után. Nehezen de össze hoztuk.- Csodálatos volt ez az egész… - még nem volt vége. A dedikálásról tudtam de a fiúknak volt még egy meglepetésük a számomra. Harry vissza ment a színpadra és elkezdte Angolul mondani:
- Szeretnénk ha meghallgatnátok még egy számot de nem tőlünk hanem Lara Wilhelmtől!!! – nagy sikítozás tört elő ismét baromi ideges lettem. Liam kezembe nyomta a mikrofonját és feltolt a színpadra. Miközben Harry igyekezett ki a színpadról még sikerült neki annyit oda súgni:

- Sok sikert! – gondolom nem volt meglepő hogy a WMYB- t énekeltem. Mikor befejeztem ismét nagy sikítozás és taps vihar tört elő, nagyon boldog voltam. Liam és a többiek mögém surrantak majd Liam átölelt.

- Szuper voltál!
 - Kösz!- na az is biztos hogy ezt napot nem felejtem el…. Jött a dedikálás az őrök oda raktak 3 asztalt amihez még 8 széket… Mi nem értettünk hogy minek a 8 szék. A fiúk szóltak az testőröknek hogy mi is had ülhessünk le mert meglehetősen sokan voltak és 1: elfáradnánk (mondjuk már így is hullák voltunk) 2: ha valaki szeretne tőlünk is kérhet autógrammot. Jöttek a rajongók, Liam mellettem ült és az egyik lány nagyon is elkezdett vele flörtölni, megpróbáltam úgy tenni mintha másra figyelnék de nem nagyon ment. De aztán meghallottam hogy Liam mit mondd annak a csajnak.- Bocsi de a szívem másé… Ne haragudj. – majd nyomott egy puszit az arcomra. A csaj arcán látszott a fltékenység de nem nagyon izgatott. Elég sokan jöttek oda hozzám is autógrammot kérni persze és szívesen adtam. A kocsiban már szinte elaludtunk sőt a szőkeség már aludt is. De mi még tartottuk magunkat, nekem rettenetesen fájt a lábam attól az őrületesen sok tánctól. Vagy 12 zene volt amit végig táncoltunk. A fiúk felajánlották hogy amelyik koncertre elmegyek énekelhetek én is és persze a tesóm is de ő persze a makacssága révén nem ment bele ebbe ellentétben velem. Örültem ennek az ajánlatnak mert valóra válhat az álmon. Mikor haza értünk gyorsan elmentünk zuhanyozni majd bezuhantunk az ágyba és álomba merültünk.

Hali, meghoztam a kövi részt. Remélem tetszik, 1 komi és 7 megtekintő után hozom a 35 részt... Szavazzatok... *Vani* :D

2 megjegyzés: