2012. október 11., csütörtök

33.rész ~ A tánc

- Persze, drágám! – akart adni egy puszit de elhúzódtam mert kezdtem kicsit ideges lenni.
- Most! – ezt már indulatosan mondtam. Kivette a kezemből.
- Liam ugye nem fogod megkérni a kezét? – kérdezte Zayn ilyet arcot vágva.
- De hogy is, hülye vagy? – szegénykém nagyon meglepődött volt mondjuk úgy ahogy én is.
- Hát akkor kié ez a gyűrű? Lou –é Harry –é?- vetettem föl az ötlete hogy El és Tara is kicsit legyen ideges. A 3 fiú egymásra nézett és röhögni kezdett.
- Nem, mondjuk ez kissé hülye kérdés volt mivel rá van írva hogy Payne de nem az enyém….
- De hát akkor kié? – szakítottam félbe mert még mindig nem bökte ki hogy kié az a gyűrű.
- A tesómé, én leszek az esküvőjén a tanú csak elfelejtettem szólni… Pedig akartam mentségemre szóljon nagyon elfelejtettem mert ti is jöttetek meg rosszul letettek. De ugye el jössz velem?
- Hát persze!
- Jaj te kis buta, csak nem azt hitted hogy meg akarom kérni a kezed 2,5 hónap után?! Az igaz hogy baromira szeretlek de nem tennélek még ki ekkora döntésnek. – átölelt és most már végképp megnyugodtam.
- Amúgy hogy érzitek magatokat? – kérdezte Lou.
- Hát jobban!- válaszoltuk. – De miért?
- Csak mert lesz délután egy koncert kisebb mint ez és eljöhetnétek. – mondta Harry és még oda súgta Taranak hogy „ meghálálom.” Elmosolyodtam …
- Menjünk. – vágta rá a választ gyorsan Tara, mi is bele egyeztünk. Átöltöztünk és elmentünk sminkelni. Mikor oda értünk a koncertre ismét több 1000 sikítozó lány állt ott. Kisebb koncert mi. Hát nem egészen. Nagy nehezen beverekedtünk magunkat a nagy tömegen és az öltözőbe is bejutottunk. Ott ismét vagy 7 csomag gumi cukor fogadott mindent.  Nem értem hogy minek ez a fiúk már nem kisgyerekek, mondjuk el is fogyott az egész. 
- Fiúk van egy kis probléma!! A táncosok megbetegedtek nem tudom hogy hogy sikerült nekik egyszerre de ez most mind egy. - mondta Pool idegesen.
- És akkor most mi legyen? - aggódva kérdezte Zayn.
- Hát nem tudom...
- Mi lenne ha a lányok táncolnának? - fölkaptuk a fejünket.
- Nem, nem hülye ötlet ez Harry!!!! -mondta El és mi is tiltakoztunk de aztán engem Liam meggyőzött egy csókkal.
- Lányok csináljuk már meg, amikor majd 70 évesek leszünk elmeséljük ezt majd a dédunokáinknak hogy táncoltunk a "dédnagyapjuk,, egyik nagy koncertjén...
- Dédnagyapjuk?- súgta Liam...
- Nem jutott jobb eszembe de jó lenne...
- Na jó... - adták be a derekukat a lányok... Mikor kiértünk a színpadra nagyon ideges lettem hogy ennyi ember előtt kell fellépnünk. Ha meg elszúrjuk még a fiúkat is ciki helyzetebe hozzuk. Féltem attól is hogy vajon mit szólnak a rajongók hogy mi is igyekszünk föl a színpadra... De mikor fölértünk...

Hy Directionerek... Meghoztam a részt... Ne haragudjatok hogy ilyen későn hoztam de nem volt időm... Remélem tetszik komizzatok és 6 megtekintő után kövi... Puszi :D <3

1 megjegyzés: