2012. október 7., vasárnap


32.rész ~ Nagy dolog!!!

Egy kis ékszeres doboz volt az.
- Lányok! Gyertek ide! - mondtam és közben a hangom is elcsuklott. Fölbe gyökerezett a lábam és nem mertem mozogni sem.
- Mi van? – kérdezte El de mikor meglátta a kezemben a dobozt neki is elakadt a szava.
- Mi van benne? Nézzük meg. – mondta Tara nagyon kíváncsi arcot vágva őt nem is izgatta hogy vajon mit jelenthet ez. Kinyitottam nagy nehezen és két gyönyörű szép eljegyzési gyűrű volt benne.
- Úr isten, Liam megkéri a kezedet! – El-nek fülig ért a szája de én nem tudtam mit reagálni. Nem foglalkoztam vele hogy mit mondott csak azzal hogy mi fogok mondani vagy mit fognak szólni a szüleim.
- Mrs. Payne itt áll előttünk! – vicceskedett Tara. Na ezt azért már meghallottam és nem igazán tudtam mit reagálni rá szóval megütöttünk.
- Áúúúú, hé ez fájt. De ez az igazság, a kezedben van a jövőd.
- Jézusom hogy gondolta ezt? Én 17 vagyok ő meg 19. Ez még túl korai lenne amúgy is még csak 2,5 hónapja járunk. – járkáltam fel s alá kezemben a gyűrűkkel.
- Lara nyugodj meg. Lehet Liam nem úgy gondolja mint te lehet hogy ő úgy érzi t vagy az IGAZI… - próbált megnyugtatni El ami egy kicsit sikerült is.
- Várjunk csak. Emlékeztek mikor üvegeztünk és Liam azt mondta hogy „nem úgy gondolok rád mit a barátnőmre ha nem mint Mrs. Paynere”? Lehet hogy ezt az egészet azóta tervezi?!- lehuppantam a kanapéra de a gyűrűket még mindig nem tudtam letenni. Aztán felcsillant a szemem.
- És mi van akkor hogy ha a gyűrű nem Liamé hanem Loué vagy Harryé? –kérdeztem.
- De akkor hogy kerül Liamhez?- El próbált ürügyet találni hogy nem Loué.
- Lehet hogy Laranak igaza van ti már 9 hónapja együtt vagytok. – ők is lehuppantak mellé és vártuk a fiúk érkezését. Már szerintem nem is voltunk rosszul . Nekem a gyomromban 1000 pillangó repdesett.
- Lányok, milyen lenne vajon igent mondani? – felvetettem a kérdést.
- Nem tudom, de te igent akarsz mondani ha… - néztek rám mind a ketten furán.
- Nem tudom , talán… - beléptek a fiúk hulla fáradtan. Én fölpattantam a gyűrűvel a kezemben mert még mindig nem volt erőm letenni.
- Liam megmagyaráznád ezt? – nehéz volt kimondani mert féltem a választól. A fiúk kérdően néztek rá és persze rám is hogy miért tartok két eljegyzési gyűrűt a kezemben.


Sziasztok... Itt a kövi rész remélem tetszik ezt megpróbáltam egy kicsit izgisebbre csinálni... Komizzatok :D Puszi

2 megjegyzés:

  1. azttaaaaaaaaaaaaaaaa jajjj a szivem mindjart kiszokikk....jezusom deejooooooo♥♥♥♥♥ hamar de hamar kovit:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi jó érzés a komiaidat olvasni nagyon :)

      Törlés