2012. október 5., péntek

31.rész ~ Niall nem ér csalni!!

2 nap telt el. A fiúknak estig kell már csak kibírniuk. Niall meglepően jól bírta hogy nem ehet uzsit.  Mikor eljött az uzsonna idő mindig elment a szobájába. Fura volt ez nekem szóval megfogtam Larat és elhúztam addig. Halkan benyitottunk hozzá és valamit matatott a bőröndjében, láttuk ki rak egy szendvicset. Mivel a háta mögé rakta én úgy döntöttem fölveszem. Mikor megfordult és elkezdte keresni a szenyót nem találta de a lábamat igen
- Te meg mi a francot művelsz? A többiek érdekes kibírták!- ordítoztam vele.
- Nyugi, de nekem nincs is barátnőm mi a fenéért kell nekem ezt végig csinálnom?
- Zaynnek sincs de ő még is végig bírta!- mondta Lara egész higgadtan és próbált engem is megnyugtatni.
- Jól van, fiúk egyezzünk meg abban hogy Niallnek még bírnia kell 1 napig. Ja és mindenhova elkísérjük.
- Beteges egy játék, de legyen. – hamar beesteledett. Korán kellett menni aludni mert a fiúknak holnap koncert. A lányok meg elkaptak valami betegséget. Pool azt javasolta hogy ők inkább maradjanak a buszban mert nem ám rosszul lesznek a koncerten. Mindenki már aludt de mi Laraval nem tudtunk. Beszélgetni sem lehetett mert felébresztjük a többieket. Minekünk a szobát jelentette a kanapé féle. Zayn és Niall aludtak az egyik szobában, El és Lou pedig a másikban. Tara és Harry megkapták az ággyá kinyitható asztalt. Délelőtt 11 –kor kezdődik a koncert Chigagoban.
*Másnap reggel*
Már mindenki fölkelt kivéve Zaynt. Mi Niall csámcsogására ébredtünk.
- Ki vállalkozik hogy felkelti a morcost? – kérdeztem. Nem jelentkezett senki. – Na azért ennyien ne tolakodjatok.
- Aki kérdezte az megy kelteni! – mondta Harry. Lekókadt fejjel elindultam Zayn szobája felé amikor valaki megfogta a kezemet. Puha, meleg volt a tenyere gondoltam hogy Lara az de azért megfordultam. Nem volt nehéz felkelteni a kis morcit, ma különösen nem volt semmi baja. Jól elhülyéskedtünk még de egy hang félbeszakított minket.
- Srácok megérkeztünk gyertek! – mondta Pool. Több ezer lány áll ott és sikítozott mondjuk már megszoktuk de nagyon rémisztő mikor dörömbölnek az ablakon. Ezt még meg kell szokni…
*Lara szemszöge*
Mikor kijutottak a fiúk mi tévézni kezdtünk. Csak kapcsolgattuk a tévét de az egyiken élő közvetítés volt a fiúk koncertjéről. Gyorsan elpakoltam a ruhákat a kanapéról de még egy darab maradt ott. Liamé volt. Felkaptam de valami kiesett belőle.

Sziasztok meghoztam a kövi részt... Komikat kérek és 6 megtekintő kell ide.... Szavazzatok... :DD Puszi :)

1 megjegyzés: