2012. október 2., kedd


30.rész ~ A szavaknak súlya van!

-A répánál csak Eleanort szeretem jobban. – El elérzékenyült majd dobott egy puszit Louisnak.
- Liam és te?
- Én képes lennél Laraért megenni egy KANÁL levest vagy bármit. – nem is rázta ki a hideg mikor kimondta a kanál szót. Aranyos lenne tőle.
- 3. kérdés: Ki közületek a leg bulizósabb fajta? – 3 Harry, 1 Zayn és 1 Liam tábla volt a magasban.
- 4. kérdés Savannától jött : Milyen jegyeitek voltak a suliban?
- 3 és 4-es ritka volt az 5-ös. – szomorú arccal mondta Niall.
- 4 és 5- ös!- adta a választ egyszerre Liam, Lou és Harry.
- Változó volt! – mondta Zayn. A többi kérdés már a turnékról szólt. Utána vissza mentünk a buszba és Monopolyzni kezdtünk. A felénél már szerintem mindenki unta.
- Srácok, én unom. Elmentem zuhanyozni! – Liam automatikusan állt már föl és jött is utánam.
- Hohohó te hova jössz? – kérdeztem de tudtam mit akar.
- Hát… Veled zuhanyozni. Vagy talán nem mehetek?
- De jöhetsz! –mikor beszálltunk a zuhanyzóba beszélgettünk.
- Tényleg képes lennél értem megenni valamit KANÁLLAL.. – a kanál szót kicsit nyomatékosan mondtam de nem remegett, nem rázta ki a hideg semmi fintor semmi. Mi lett az én régi Liamemel.
- Igen, képes lennék mert szeretlek!
- Én is téged… - másnap Liamet egy kis meglepetés várta, éppen battyogott le a lépcsőn mikor az asztalnál várta egy tál leves benne kanállal. Próbált menekülni de nem ment neki. Újra remegni kezdett meg izzadni, vissza kaptam az én régi kanáltól félős Liamemet.
- Azt mondtad hogy megtennéd értem, vagy még sem? – tudom hogy ez gonosz volt tőlem de nagyon kíváncsiak voltunk.
- Na hajrá haver! – Niall rátette a kezét a vállára és leültette. Liam megfogta a kanalat és elkezdett remegni a keze úgyhogy magára öntötte. Merített még egyet, a többiek baromi élvezték de én nem, csak az elején volt vicces. Mikor a szájához ért a kanál és be akarta volna kapni meg kellett szólalnom.
- Nem muszáj megenned! – rám nézett és megette. Gyorsan kiszedte a kanalat a szájából nem akarta megvárni hogy örökre ott maradjon.
- Liam mondtam hogy nem muszáj megenned!
- Megmondtam hogy érted bármit megtennék!- felállt átölelt és megcsókolt… Én is tiszta víz lettem mert úgy meg volt szegény izzadva de nem baj…
- Na akkor most a többiek jönnek! – vicceskedett Liam és mindenki nevetni kezdett.
- Nem rossz ötlet! – tettem hozzá.
- De Lara, én csak vicceltem. – a fiúknak nagyon komoly lett az arca.
- De én nem! Na ki lesz a következő?
- Jól van Lara jó tréfa de ilyet nem játszunk! – tiltakozott Zayn.
- Liam is megcsinálta, na ki lesz az első? Legyen mondjuk Harry!!
- De…. Akkor most…. Izé örökre csak napi 2x moshatok fogat? – aggódva kérdezte…
- Neeem… Mondjuk legyen 3 nap…
- Oké benne vagyok! – kezet fogtunk és elvettünk tőle mindent amivel fogat lehet mosni reggel meg este megkapja és ennyi. Közben Zayn következett. Elvettük tőle a tükröket és mindenhova elkísértük még a WC –re is, mondjuk oda a fiúk kísérték. Niall 2 napig nem ehet uzsonnát. Louisnál nem sok mindent tudtunk kitalálni szóval 2 napig nem ehet répát. Liam pedig azóta még jobban megutálta a kanalakat.
*Harry szemszöge*
Ez hihetetlen nem moshatok fogat 2 napig mármint csak este meg reggel lehet. Nem tudom hogy fogom kibírni.
* Zayn szemszöge*
Nem jó ötlet ez. Olyan kócosnak érzem magamat. Laranak és Liamnek is aztán vannak ötletei de hát így szeretem őket.
*Niall szemszöge*
Még nincs délután de már előre éhes vagyok és előre hiányolom az uborkás szenyómat. Még szerencse hogy a bőröndömben van vésztartalék.
*Lou szemszöge*
2 napig répa nélkül. Még jó hogy Kevint nem vették el mert az tuti hogy nélküle nem bírnám ki. Mondjuk Elért mindent. Na majd valahogy átvészelem.
*Liam szemszöge*
Na a többiek is nevettek rajtam most viszont én nevetek rajtuk. Tudom hogy milyen kis kárörvendő vagyok de hát ez van. Ezt a kanalas dolgot komolyan gondoltam itthon is és a műsorban is. Laraért mindent. 
Meghoztam a kövi részt.... 2 komi és kövi.... Na ez most extra hosszú lett.... Szavazzatok!! :D :) <3 Puszo....

1 megjegyzés: