2012. október 1., hétfő


29.rész ~ Amerika


-Tara mit szólnál ha a fiúk is eljönnének velünk az egy hetes nyaralásra ja meg persze El is…
- Szuper ötlet. Gondolkoztam már ezen. – beszélgetésünket egy hang zavarta meg.
- Kérjük kedves utasainkat hogy kapcsolják be öveiket, megkezdjük a leszállást! – mikor leszálltunk a fiúk ott voltak 1 millió rajongóval 100 testőrrel és még vagy 200 fotóssal. De ez mind nem bírt zavarni. Mikor megláttam Liamet oda szaladtam és a nyakába ugrottam. Tara és El is ezt tette. Persze a többieket is megöleltük, majd vissza borultam Liamhez.
- Annyira jó hogy itt vagytok, nagyon hiányoztál!!! – majd még jobban magához szorított.
- Nekem is hiányoztál. – eleresztettük egymást majd elindultunk nagy tömeg közt vágott út felé…. Kicsit ijesztő volt hogy annyi lány ott körülöttünk sikítozik, sír és ordibálja a neveiket. Már csak 100 m volt vissza mikor egy rajongó oda szólt nekünk.
- Liam miért egy ilyen falusi libával jársz? Miért nem velem én jobban tudlak szeretni… - Liam ezt nem tudta szó nélkül hagyni…
- Nem falusi liba ha nem egy jószívű, aranyos lány akit mindennél jobban szeretek… És hiába sértegetitek akkor sem fogok vele szakítani ettől inkább még jobban szeretem. Szeretlek titeket mert mindent nektek köszönhetünk de azért had válasszam már én ki azt a lányt akivel együtt szeretnék lenni…. – ott voltam mögötte és ez az egész nagyon jól esett megfordult és nyomott egy puszit az arcomra. Gyorsan fölszaladtunk a buszra ahol a többiek próbálták rendbe szedni magukat ugyan is a fiúkról leszakadt a póló… Én rólam leszakadt az ing, El-en nagyjából épen maradt minden de Taranak a szoknyája alja leszakadt. Áthúztuk a ruhánkat majd dumálni kezdtünk.
- Fiúk mi lenne ha ti is eljönnétek velünk arra a másfélhetes nyaralásra! - vetettem fel az ötletet.
- Benne vagyok! – mondta egyszerre az 5 fiú…
- Ja és persze El is jönne velünk…
- Amúgy most hova megyünk? – kérdezte Tara döbbent arccal majd Harryre nézett.
- Lesz egy interjúnk meg abban valami játék de… - válaszolta a göndör.
- Milyen játék? – kíváncsiskodott El…
- Hát olyan hogy kérdeznek valamit mi meg megmondjuk hogy kire igaz vagy pedig válaszolunk a rajongók kérdésére…- mikor beértünk a helyszínre (nekünk is kellett menni de szerintem ki nem hagytuk volna akkor sem) több ezer sikítozó rajongó várt minket…
- Sziasztok! – mondta a műsorvezető.
- Hello! – szólalt meg egyszerre az 5 fiú.
- Na jól van mondom a játékszabályokat, mi kérdezünk ti meg adtok rá választ vagy pedig felemelitek azokat a kártyákat amiken a neveitek vannak és azt mutatjátok fel akire a legjobban illik az. Értitek?
- Persze! – hangzott megint 5 válasz.
- 1. kérdés: Ki szereti közületek legjobban a nyálas zenéket? – 3 Liam , 1 Harry és 1 Zayn tábla volt a magasban.
- Liam a győztes! 2. kérdés: Ki hogy szereti, vagy minél jobban a barátnőjét és mit tenne meg érte?
- Kihagynám az uzsonnát! – szólalt meg a szöszi, mindenki röhögni kezdett.
- Napi egyszer – kétszer néznék csak tükörbe… - mondta Zayn és bele túrt egyet a hajába.
- Reggel és este mosnák csak fogat! – Tarara kacsintott a göndör srác. Lou volt a következő….
Hello meghoztam a kövi részt... Bocsi hogy eddig nem hoztam de minden úgy össze jött 1 komi és kövi :DD

2 megjegyzés: